نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
4056
-
الف
+

بهروز بقایی: با بازیگران سریال «دنیای شیرین دریا» مجددا همکاری خواهم کرد

«بهروز بقایی» در مصاحبه با آی فیلم 2 از تمایل خود به همکاری مجدد با بازیگران سریال «دنیای شیرین دریا» خبر داد.

چندی پیش کانال تلویزیونی آی فیلم2 اقدام به نشر سریال قدیمی «دنیای شیرین دریا» کرد؛ این سریال یکی از سریال های خوب و ماندگار دهه هفتاد است که با نقش آفرینی بازیگران محبوب و حتی آماتور فصلی جدید در ساخت برنامه‌های گروه کودک و نوجوان باز کرد.

به گزارش آی فیلم2،  سریال «دنیای شیرین دریا» به کارگردانی «بیژن بیرنگ» و «مسعود رسام» و تهیه‌کنندگی «بهروز بقایی» هر روز ساعت 4 پس از چاشت به وقت کابل از کانال تلویزیونی آی فیلم2 نشر می شد؛ سریالی که با گذشت 20 سال از زمان تولیدش در نشر مجدد هم توانست مخاطبان را به سوی خود جلب کند.

یکی از بازیگران اصلی این سریال ماندگار تلویزیونی مرحوم «پوپک گلدره» بود که که در ذهن اکثر مخاطبان فارسی زبان با بازی ساده و بی آلایشش شناخته شد.

این بازیگر بااستعداد در اواسط بازی در سریال «نرگس»، طی یک حادثه ترافیکی در جاده نوشهر شمال ایران بر اثر آسیب شدید به حالت کما رفته و در شفاخانه مهر تهران در تاریخ ۲۷ حمل ۱۳۸۵ پس از ۸ ماه به‌سر بردن در کما درگذشت.

خبرنگار آی فیلم 2 به دنبال نشر سریال «دنیای شیرین دریا» گپ و گفتی صمیمانه با آقای «بهروز بقایی» کارگردان این سریال داشت.

بقایی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار آی فیلم2، دلیل استقبال بسیار زیاد از سریال «دنیای شیرین دریا» را تلاش و کوشش سازندگان آن و بازی صادقانه و سالم عوامل می داند.

وی با اشاره به نقش آفرینی مرحوم «پوپک گلدره» در این سریال، او را بازیگری بسیار خوب و با استعداد دانست و گفت که اگر سرنوشت این اجازه را به «گلدره» می داد ، او هم اکنون یکی از بازیگران محبوب سینما و تلویزیون می شد اما متاسفانه سرنوشت اجازه نداد تا کارش را تمام کند.

کارگردان سریال «دنیای شیرین دریا»  در ادامه این مصاحبه درپیوند با تجربه حمله قلبی در سال 1388 هجری خورشیدی، می گوید : آن حادثه برای من یک اتفاق مسرت بخش و خوشایند بود به خاطر این که باعث شد نگاه و دیدگاهم نسبت به بسیاری از مسائل تغییر کند و به من اجازه داد تا بتوانم طور دیگری به زندگی نگاه کنم.

«بقایی» در پاسخ به این سوال که آیا تمایل دارد همراه بازیگران کودک سریال «دنیای شیرین دریا« همکاری کند گفت : بله بسیار دوست دارم ، چرا که نه ، آن ها بازیگران بسیار خوب و با استعدادی بودند و اگر امکانش فراهم شود مجددا این کار را خواهم کرد.

وی در ادامه گفت که اگر بخواهم فلم یا سریال جدیدی بسازم بدون شک در ژانر کودک و نوجوان خواهد بود.

«بهروز بقایی» درباره جمله ای که مدتی پیش به نقل از او در رسانه ها نشر شده بود که «دوست دارم کار کنم ، اما کسی سراغم » را نمی گیرید بیان کرد: رسانه ها این جمله من را به درستی نقل نکردند، در واقع من دوست دارم که این اتفاق بیفتد اما تا اکنون نشده است.

کارگردان سریال «دنیای شیرین دریا» در پایان خطاب به مخاطبان فارسی زبان کانال تلویزیونی آی فیلم گفت: درخواست من از بیننده گان این است که وقتی سریال را می بینند به نگاه و نگرش سازندگانش فکر کنند و به همان شکل از آن درس بگیرند و در زندگی شان استفاده کنند.

«بهروز بقایی»بازیگر، کارگردان و فلم نامه نوس ایرانی، در سال 1332 در تهران به دنیا آمد.وی دانش آموخته رشته بازیگری و کارگردانی می باشد.

از آخرین فعالیت های تلویزیونی وی می توان کارگردانی سری دوم مجموعه «بازهم زندگی» را نام برد.

«بقایی» برای کودکان دیروز خاطرات خوشی را به جای گذاشته است. از سریال «دنیای شیرین» گرفته تا «دنیای شیرین دریا» و «جور دیگری باید دید».

مصاحبه کننده: مرجان حیدری

نظر شما
ارسال نظر
فاطمه از تهران

خداوند «پوپک گلدره» را بیامرزد، واقعا بازیگر توانمندی بود، من واقعا سریال «دنیای شیرین دریا» را دوست دارم تمام خاطرات کودکی من با دیدن دوباره این سریال از شبکه آی فیلم2 زنده شد.

عبدالله از کابل

خدا بیامرزد بانو گلدره را بازی خیلی خوبی داشتند.

منیژه

بسیار خوشحال می شویم که اقای بقایی با بازیگران سریال دنیای شیرین دریا سریال جدید بسازند.

حسیبا از کابل

منتظر سریالی جدید با همان بازیگران دنیای شیرین دریا هستیم.

مینه جمالی از کابل

اقای بقایی واقعا سریال بسیار خوبی ساختید.من دنیای شیرین دریا را برای اولین بار بود که دیدم واقعا زیبا بود.

گل نسا از مزارشریف

پوپک گلدره هنوز هم محبوب است.

فرهاد از هرات

ما بی صبرانه منتظر کار جدید اقای بقایی هستیم.

حسین رحمانی

امان از این روزگار بی وفا، روح «پوپک گلدره» شاد، که چقدر در دنیای شیرین دریا خوب بازی کرده بود.